همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور با قهرمانی تیم کرمانشاه در شهر اراک به پایان رسید.

Kabadi-Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دوازدهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور با شرکت ۲۱ استان طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۵ آبان ماه در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد شهر اراک برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در ۷ گروه ۳ تیمی مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتند و ۸ تیم خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، همدان، مرکزی، اصفهان و کرمانشاه با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با برتری تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی و کرمانشاه دنبال شد تا تکلیف ۴ تیم برتر مسابقات مشخص گردد.

در مرحله نیمه نهایی گلستان و کرمانشاه اولین دیدار را برگزار کردند و در نهایت تیم کرمانشاه موفق شد در یک بازی جذاب، زیبا و تماشاگرپسند در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ تیم گلستان، قهرمان دوره گذشته را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

مرکزی و سیستان و بلوچستان برگزارکننده دومین دیدار نیمه نهایی بودند که تیم سیستان و بلوچستان توانست با نتیجه ۳۳ بر ۲۰ میزبان مسابقات را شکست دهد و حریف کرمانشاه در فینال مسابقات شود.

دیدار فینال کبدی جوانان پسر بین تیم‌های کرمانشاه و سیستان وبلوچستان با حضور مسئولين فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد و شاگردان سید مسلم امیری در تیم کرمانشاه موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ سیستان و بلوچستان را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم‌های گلستان و مرکزی هم بطور مشترک سوم شدند.

 

کد خبر 351920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha